tidsfördriv - lista

Råkade kika in på Elinas blogg och hittade den här, passar ju bra för mig som har så tråkigt.

Tänker du göra det här testet - verkar så


Tänker du ljuga något -  nä, vore ju onödigt


Vad har du gjort idag - fotat, bloggat, duschat ett antal gånger haft ont i magen och huvet, gått runt i cirklar..typ.

Gillar du mjukglass - 
ja, satan!


Hur många gånger har du varit på Liseberg -  kanske fem gånger eller något, fast vid två tillfällen


Brukar du tala sanning - Ja som de flesta vet så kan jag inte ljuga. Hanna har konstaterat att man ser det på mig och att jag gör något konstigt med min mun när jag försöker ljuga. Också blir jag nervös. Haha, de går alltså inte så bra. Men nån gång funkar det väll men då mår jag så sjukt dåligt över det istället.

Är du kär just nu - näe, kan nog inte bli kär tror jag.


Hur gammal är du - 17 år

Gillar du hundar - ja de gör jag, men inte alla.


Har du haft en fästing någon gång, isf när då - nä de tro jag väll inte


Bloggar du -  ser ut så va?


Gillar du skolan - ibland. Är skoltrött men tycker de är små kul ibland, kanske beror på umgänget.


Tycker du det här testet är roligt - inte alls


Hur många sms skickar du om dagen - från inga till jätte många, man vet aldrig


Är din mobil viktig för dig - ja, eller nja. Men känner mig naken utan


Tycker du om att spela tvspel - ja de är roligt, bra tidsfördriv


Är blå eller röd din favoritfärg - nä..eller kanske röd ..lite.


Om inte, vilken är det då -  grön eller svart kanske


Har du facebook - Ja


Har du haft något husdjur - hundratals firrar,sex ödlor, en katt ett tag


Gillar du musik - ja..?


Vad är det bästa du vet - att vet att mina nära och kära mår bra och är lyckliga

Bryr du dig om miljön - inte så värst


Tycker du svenska flaggan är fin -  jadå


Hur många frukter äter du om dagen - olika de, oftast ingen

Har du långt till skolan - kan ju gå så det är inte så värst långt


Varför gör du det här testet - för att jag har tråkigt


Gillar du att gå promenader - ja, de är mysigt

Vad är det klantigaste du har gjort i ditt liv - gasat på moppen när jag låg ner på rullgrus, eller pajat två av pappas bilar eller nått sånt, finns nog mycket


Brukar du skratta - ja, de gillas


Hur många band har du sett live -  ett par st..


Vilket är bäst, sommar eller vinter, varför - sommar helt klart! bada, sola. Slippa slasket och vinter kläderna. kunna vara ute från dag till natt utan att frysa ihjäl


Börjar ditt mobilnummer med 070, 076 eller 073 - 073


Tycker du det är konstiga frågor - dom var anorlunda


Skulle du vilja åka till Hawaii - nja, känner inget behov, men kul att resa, why not?


Hur många gånger har du badat i år - flera i badkaret


Max eller Burger King - Max tro ja


Gillar du att sova -  ja satan


Vem var din första bästa vän -  nathalie och lisa på dagis, haha. fast ja.. räknas de?

Har du någon bästa vän nu - Ja de har jag

Gillar du någon i hemlighet -  haha ne, onödigt :-D


Vilken är den bästa känslan som finns -  vet inte vad jag ska säga för att det inte ska låta fel haha


Hur känner du när du är kär - nä de vet jag inte


Har du många kontakter på msn - ingen aning, men dom räcker för mig.


Vad är det sämsta du vet - Att må dåligt eller att veta/se nära&kära må dåligt


Skriv vilken bokstav som helst - 
b ..ajs


Hur många gånger har du sagt "jag älskar dig" till någon - fåtal


Varför fortsätter du göra dom här frågorna -  för att de kommer fler och fler


Tycker du om grisar - vet inte, minigrisar är söta, stora är så läskiga.


Hur gammal är du - står väll där uppe


Vad är ditt bästa minne - finns många bra


Kollar du på melodifestivalen varje år - nä fan


Varför - tråkigt

Har du långa naglar - har klippt dem ända in, men börjat växa ut en mm nu kanske


Vilken färg är det på din tröja - svart


Tycker du att det är snyggt med blont hår - jarå, på vissa


Gillar du glass - jarå


Har du någon lärare som du hatar - ja, fast hatar är väll ett starkt ord så nej


Tycker du att det här testet börjar bli jobbigt - jaaa


Vill du att det här testet ska ta slut -  nja


Vad ska du göra efter det här testet - borsta tänderna, dricka vatten och glo på medium


När sa du "jag är hungrig" senast -  idag till robin på msn, om de räknas


Vad tänker du på just nu - 
att jag vill ut och gå


Vad tänker du på när du ser ordet "Träd" - henry


Vad ska du döpa ditt barn till - de får vi se, om de blir några


Katter eller råttor - misse


Gillar du att läsa - nej..hatar att läsa


Vilken är den bästa filmen som finns -
hm.. american history x, annars fördedrar jag nån roli


Hur lång är du - 173 eller något


Vilken smiley gör du oftast - ( :  &  : p kanske


Hur skulle du beskriva dig själv - humoristisk, försöker alltid ha humöret uppe men kanske inet alltid lyckas så bra, har alltid rätt och kommer jämt försent


Tycker du att matte är svårt -
ja


Tror du på gud - nä, jävla påhitt


Har du åkt skateboard någon gång - ja, men de grejade jag inte riktigt


Hur många har du lärt känna genom Internet - hm ingen aning


Har du läst tyska någon gång - ja de har jag


Förstår du vad franska - nej


Säg en ska du vill göra innan du dör - äta mer pankakor och uppnått minst en dröm i mitt liv


Tror du folk kommer orka läsa igenom det här testet - säkert nån som har tråkigt


Vilken är den bästa resa du gjort -  grekland, elle sthlm nån gång när man var liten, de var alltid lika bra


Viken är din favoritlåt just nu - collide


Din musiksmak - allt möjligt, då menar jag verkligen blandat här


Tycker du Lasse är ett fint namn - kan man väll inte heta..?


Är du nöjd med ditt namn - funkar för mig, skulle nog inte lyssnat till något annat om jag bytte


Om du inte fick heta ditt namn, vad skulle du då vilja heta - gud


Börjar det här tråka ut dig - som fasen hurrudu


Skriv vad du vill nu - b..ajs   .. HAH!


Varför skrev du det - för att man får inte säga de annars =( hahaa... rolig jag är


Fattar du att någon kan ha gjort det här testet - ja dom hade väll tråkigt

Vad tror du att du kommer bli när du blir stor - bättre


Vilken klass går du i nu - hr08a


Vilket är det bästa tv-programmet - kanske 2½men


Följer du någon tv-serie, vilken isf - one three hill, 90210, gossip girl och lite sånt =D


New York eller Göteborg - göteborg är så mysigt, och new york är så storstadigt, så de beror väll på vad man är ute efter, jag gillar båda, har dock inte varit i new york


Norge eller Kina - norge är väll som sverige så jag säger kina ?


Tycker du att Sverige är ett bra land - ja de är det väll.


Hur mycket är klockan - halv tolv


Är du trött - lite


Gillar du munspel - nja, inte min grej


Skulle du vilja springa en mil nu - jag? haha nej


Om jag säger oj, vad säger du då - ojojoj


Hur svarar du i hemtelefonen - om jag enns svara ..halå


Hur svarar du i mobilen - haaalllå


Gillar du att skriva med bläck - jarå


Tror du att det kommer finnas svävande grejer i framtiden -  men säkert


Kan du tänka på hur stor rymden är utan att bli konstig - de är väll oändligt, inget jag bryr mig om


Skulle du säga att du är en fjortis -


Talar du sanning hela tiden - ingen gör det hela tiden, men så ofta jag kan. Blir väll en undanflykt om jag känner att jag behöver men egentligen behöver man nog aldrig


Åker du helst buss eller tåg - tåg, bullrar inte lika mycket


Vilken stad är den bästa som finns - ja vet inte, har inte varit på så många ställen


Vad/Vem tänker du på när du hör Jönköping - nått mongo


Har du druckit kaffe någon gång - jadå, ett par koppar idag faktiskt


Läser du tidningen varje dag - nää men ganska ofta endå


Vad blir 38 + 79 - de blir min skostorlek + nån gammling


Varför orkade du inte räkna ut det - orkade jag väll ;-)


Skulle du vilja slå på något just nu - nä klarar mig


Har det här testet påverkat ditt humör - ja kanske, blev tröttare


Gillar du saft - jaro


Hur många gånger har du varit i Thailand - aldrig varit där men vill dit


Är tjugo minuter lång tid - beror ju på vad man gör under tiden


Nu tar det här testet slut, blir du ledsen då - ne snarare lite glad kanske

Säg en som du tycker borde göra det här testet - nån som har tråkigt eller nått


Nu blir det hej då, vad är det sista du vill säga - att magen kurrar och att om 30 minuter börjar medium. Perfekt!


Kommentarer
Postat av: alexandra

"Gillar du någon i hemlighet - haha ne, onödigt :-D"

Ända smileyn på hela listan,vi säger så

2009-04-09 @ 10:10:00
Postat av: Jessica

hmm okej.. Så om man skriver smileys så är man oärlig? det funkar inte så här iallafall :-)



btw



Varför skrev du det - för att man får inte säga de annars =( hahaa... rolig jag är



Varför orkade du inte räkna ut det - orkade jag väll ;-)



där fanns de lite smileys också va? hm..

2009-04-09 @ 10:34:56
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: alexandra

du är bara för mycket jessica !

2009-04-09 @ 12:25:42
Postat av: Jessica

Tycker jag dock inte, anser mer att det är för mycket att påpeka om jag har gjort en smiley i en mening eller inte och antyda att jag ljuger om något för det. sad but true - jag gillar ingen.

2009-04-09 @ 15:29:21
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: alexandra

såå typiskt dig ;)

2009-04-13 @ 12:48:27
Postat av: alexandra

du är ju som du är

2009-04-13 @ 18:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0