sov borta

Inatt sov jag hos Hanna. Igårkväll såg vi på tv och åt yoghurt med müsli, mys.

Och imorse när jag skulle gå till skolan, de var inte det roligaste.. Stressa ner för södermalms backarna med jätte mycket rullgrus i de nya klackarna. Haha, jätte fint. Kom några minuter försent till matlagningsprovet idag men det gjorde inte så mycket eftersom det var praktiskt. Högsta poäng på mitt kött, vart as bra, sjukt gott vill jag lova.

Efter skolan gick jag och Javve till pressbyrån, köpte fanta pineapple min kärlek och choklad. Gottgottgott. Vi båda fick sjukt ont i huvet, vet inte vad det var. Kom hem och ville bara lägga mig och vila ..som alltid när jag har ont i huvet. Ställde i tiden hos sjukgymnasten och la mig istället. Hade bara brustabletter som värktablett och det går fan inte ner alltså. Blesch...                    Som vanligt somnade jag och sov lite för länge. Dagens middag vart två skivor nybakt bröd. Gott men inte så bra middag kanske.

Nu kikar jag på 2½ men och jag ska fortsätta göra det så har inte tid att sitta och skriva, så sjukt bra :-D älskar det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0