solen i ögonen

Solsolsolsolsol hela dagen, så otroligt sköööönt!

Gick ner till skolan iallafall,
matte - och där gick det jätte bra. Efter det - lunch, Pasta och köttfärsås, ganska gott. Sen hotell och där gick det också bra. Skrev en sida som vi ska ha klar till på torsdag och sen måste vi ut och intervjua en restaurangchef och en ekonomichef, jag och Sandra. Men det blir nog brabrabra tror jag!

Chill med dill i solen med Olle efter skolan.  Massa ruligt, vi träffade Hampus och Sara efter att tag också. Tror hon heter Sara iallafall, är inte så bra på namn, tro jag har träffat henne tre gånger nu så jag litar på mig själv att hon heter Sara.

Nu blire tacos sen verkar det som att jag ska ut med Kricke, T j i n g !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0