hua..

Villken jävla mardröm jag har drömt alltså. Vaknade flera gånger men ville bara drömma vidare så jag kunde slå de feta aset. Fan så mycket jag inte tycker om dig. Hatar är ett starkt ord för mig och jag tror nästan att jag hatar dig. Du har förstört så många och du är inte värd det. Också drömde jag om Malin, hade åkt till henne och hon var jätte ledsen för en hel del saker. Jävla skit drömmar.

Jaja. Nu ska jag köra in något ätbart  i huvet och sen vandra ner på stan med mammsen.  Ska köpa väskan och se om bikinin har kommit in, villket den inte hade i veckan. Och imorgon åker jag till Malin iallafall. Miss you.

J a j a ja   ,   b y e     b y e  !

Kommentarer
Postat av: maee

haha jaa vi kan vara anorlunda tillsammans :')

Imorrn kommer du :D Längtaaaar!

2009-04-12 @ 12:49:44
URL: http://malinee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0