det vänder

Igårkväll var jag bara hemma och såg på film med mammsen hela kvällen, la mig ganska tidigt också, sköönt! Fick även reda på att Malin inte fick komma hem i helgen. Vart lite sad då jag sätt fram emot att träffa henne. Men nu har det ordat sig. Vi pratade i telefonen imorse och planerade lite. På måndag åker jag till henne och vi åker hem till Sundsvall tillsammans på torsdag och då är hon hemma hela helgen. Wiie! :-D happy face

En annan bra sak är att det är sjukt bra väder här idag, första gången på en vecka. Så tänkte dra ut och gå en sväng nu snart. Ska ner till stan och köpa väskan. Och att min kusin kommer upp till Sundsvall i helgen är sjukt kul tycket jag. Har inte träffat han sen i julas och innan det var säkert i sommras det. Vi ska även bestämma ett datum då jag ska komma ner till han och Hanna och hälsa på. Funnyfunny!


Den här filmen såg jag igår. Helt okej faktiskt, längesedan jag såg den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0