thai

Har nyss varit till mina grannar, dom kom hem från thailand idag. Dom verkar ha haft det as soft där, och Wanna vill ta med mig dit om tre år när dom ska dit igen, vi får se hur det blir med det ;> as sugen på att åka dit faktiskt! Och om tre år är jag nitton år, läskigt. Haha, måste bara berätta, dom hade köpt med sig frukt därifrån, en såg ut som en stor jävla gullök, men det var nånting som smakade persika och luktade potatis. Också hade dom köpt nånting som såg ut som potatis som växte som vindruvor och när man skalade det såg de ut som syltlök som man delade som apelsin och hua va konstigt det smakade! :o men lite coolt endå.

Och nu ska jag slå på någon film och dö i soffan för kvällen hade jag tänkt,
jag ska vara riktigt jävla tråkig.
Ja, de blir nog bra det.


jessica hallén
Haha, titta på mig. Ser riktigt sliten ut, inge smink har jag på mig heller
kanske ytterst ytterst lite masacara.
Läskigt va?


Saker att göra imorgon
Åka ner på skolan
Matte, Arbetsmijö och säkerhet, Mentor, Svenska
Gå till polisen Hämta ut mitt pass
Åka till Nackstaskolan Lämna en sak till Stefan (om jag hinner)
Rensa garderoben och städa Det behövs verkligen
                                 Aja, hejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0