u can't ...

Seems like u can't turn me on,
cuz' I gave my heart to rock n' roll ;>


Bilden är sen i lördags då jag var ute och fotade lite med Johanna :)
Bilder sen dess kan du hitta lite längre ner..

Idag på skolan har vi gjort rulltårta, (hahaha de var första gången jag gjorde det!!) och köttfärsbiffar med massa lök o annat knasigt i, potatis och roux brun till det. Min och Alexandras rulltårta vart lätt bäst! ;D Hade också prov i varm och kallkök.
1.2.
3.4.

1. Alexandra och Cecar i metodköket.
2. Sanna, Johan och Olivia mitt i någon diskution, haha.
3. Köpte två hästskor idag efter skolan, söta.
4. Och ett par till örhängen, också lite små söta tycker jag. =)

Ikväll kanske jag ska vara med Malin, hon skulle iallafall ringa mig så får vi se hur det blir med det.
Aja, ska vila lite nu hade jag tänkt men lär väll inte bli så mycket av det, hejråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0