toodayyy

Idag har jag varit på skolan, jag har skrattat mycket med min lilla indian vän och åkt buss och ..sovit, villket jag bara skulle göra ett litet tag men idioten till storebror höjer volymen till max precis när jag lagt mig så, ja iallafall så sov jag bort hela dagen och vid fem gjorde jag lökiga biffar med potatis lingonsylt och brunsås. Igentligen gillar jag det inte alls men mamma och pappa gillar det så tänkte offta mig lite.
Hade tänkt göra en avokado hårinpackning ikväll men idioten till storebror åt upp mina avokado och ja märks det att jag är irriterad på honom? Aja det kanske är det bröder är till för..

Jag har kommit på en sak, jag är otroligt beroende av socker. Fast det är ju ingen nyhet, men jag tror det blivit värre på något sätt, också har jag säkert gått upp flera hundra tröjstorkelar, jag vågar inte prova mina gammla jeans. Hjälp...

Jag tror jag måste börja skriva upp vad jag ska göra, jag glömmer alltid bort om jag lovat något eller så så lovar jag någon annan så korsar det ihops sig och blir pannkaka! inte bra alls..
Fredag: Prov i gympa, matte och ... (har glömt vad jag skulle göra sen, precis de här jag menar!!!!!)
Lördag: Drar förmodligen med mig någon till birsta för att hitta presenter
Söndag: plugga i sista minuten (om jag hittar igen villka sidor jag skulle läsa)
Måndag: Prov i servering(?), Mamma och Mormor fyller år, förmodligen middag hos mormor.

Någon som har tips vad man kan köpa till en mamma och en mormor?
Har redan köpt en fin pashminasjal till mormor i magaluf, men något mer kanske inte skulle sitta fel..

ajaj, nu kommer huvudvärken tillbaka.
Kanske ska ta ett bad och gå och lägga mig igen efter det. Hejdå! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0