hösten är här nu..

Skriver nästan aldrig blogg nu, har väll inte riktigt någon ork
såhär efter skolan och allt som är just nu..
Försöker faktiskt verkligen nu med det här med skolan,
och det verkar gå ganska bra, just nu iallafall.
Har hittills missat två hela lektioner på snart två månader och det tycker jag är bra gjort endå, men det är ju jag det.

Aja,
IDAG .. masade jag iväg mig med Javier till skolan något efter åtta på morgonen, trist väder var det också, som vanligt just nu då. Idrott direkt på morgonen, först hade vi basket sen blev det styrketräning för mig och alexandra, fyfan jag har inga muskler alls, seriöst, bara hängfett. Min mage är fan som en stor jävla tempturkudde. Haha men nog om min mage nu!;o
Efter gympan hade jag matteprov och tror faktiskt att det gick bra för mig. Efter skolan stack jag och Alexandra ner på stan en sväng, köpte ett par chinos, och en väska. Tror dock att jag ska sy in byxorna lite. Efter det for vi till birsta och träffade Elias på bussen, kul att träffa dig bubbas! I birsta köpte jag lite smågrejer, smink och underkläder,- tror inte det var något mer? eller var det..
iallafall..  vi blev riktigt trött där efter ett tag av springade med tunga väskor, så vi tog bussen hem.

Klicka på bilderna för att se dem i större format!    


Och sen har jag inte gjort så mycket sedan jag kom hem jo jag gjorde mat föresten. Längesedan jag åt något så riktigt gott, haha jag lyckades verkligen!! ;d haha skrytarn
Blev potatisgratäng och fläskfile.
potatisgratäng
GRYMT GOTT!    
..fast kan hålla med om att det inte ser så jätte gott ut om du tycker det.


..och faktiskt så är det så att jag funderar på att klippa mitt hår kort, galet!
Jag som älskar långt hår och håller på att spara,
men mitt hår är så sjukt slitet så det skulle verkligen behöva klippas rejält mycket en gång.  *
Har ingen aning om hur jag ska förklara hur jag vill ha det, men skulle det bli som jag inte vill ha det så kommer jag ju ångra mig jätte mycket! haha svårt beslut.
 
men hua villket långt inlägg, har inget mer att tillägga nu, så ciao!

Kommentarer
Postat av: johanna

snyggT.

2008-10-03 @ 23:08:17
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0