godagens

Imorse vaknade jag halv åtta av att jag hade sockerdricka i ena benet, så fick lyfta upp de och lägga mig på ett annat sätt, sen vaknade jag halv elva igen av att jag hade sockerdricka i armen, jobbigt.
Har inte gjort något speciellt än och vet inte riktigt vad jag ska göra idag heller, borde kanske åka ner på stan en sväng.

Skulle igentligen åka till Hällsjö idag och fira en av mina fastrar som fyller år idag med min kusin och pappa men det blev tydligen inte så endå, vet inte riktigt varför. Så det var ju lite tråkigt.


Jag vill haaa!!

Bruna skon -  ellos 299 kronor finns liknande på dinsko för samma peng.
Skjortan - ellos 179 kr
De svarta skorna - ellos 379 och 399 kronor
finns liknande på dinsko
Blå t-shirt - topshop 16 £
Tjocktröjan - topshop 25 £
Och parfymen finns ju nästan överallt ..

Tycker att de bruna skorna är så grymt fula men de är nog omöjligt att hitta skönare, ska nog köpa dem.
De svarta skorna älskar jag men synd bara att jag inte kan gå i högklackat, och jag tycker jag blir alldeles för lång i det eftersom jag redan är ca 173 cm.

Har inget mer att tillägga, bye!


Kommentarer
Postat av: i'm the one in white !

du skulle se sjukt bra ut i klackat !

2008-10-06 @ 16:36:36
Postat av: Jessica

Oj, tack så mycket! (: men ser lite konstigt ut när jag går i det eftersom jag är ovan..

2008-10-06 @ 20:12:46
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0