coffeee

Sitter på sängkanten med en stor kopp kaffe, funderar på vad jag ska göra idag?  Birsta, inte birsta, birsta, inte birsta.
Jag menar, jag är helt pank men jag vill endå se Hanna och Johanna(?) dansa idag, vet inte varför men kul endå :>
Får se hur det blir helt enkelt, får jag med mig någon åker jag annars stannar jag nog hemma bara eller följer med mamma på stan en sväng.

Igår kväll drog jag med mig Malin ut till boshen för att umgås med Alexandra, hennes pojkvän och hans kompisar. Vi skulle sova där också och allt var faktiskt skit kul tills... Malin började må dåligt över vissa saker så jag fixade skjuts för oss hem. En liten bil med tre muntra människor hämtade upp oss men dom blev lite gladare efter ett tag och sjöng typ hela vägen hem, haha så sköna endå.

Nej nu ska jag dricka upp kaffet och fixa till mig så jag inte ser ut som en slagen zombie längre.
Ikväll ska jag laga mat, de blir fläskfilé, bacon med bandpasta och limesås. gooooooooott! .. hoppas jag? har aldrig gjort limesås förut så får väll prova på det ikväll, men det blir nog bra.

Ser de itne gott ut? fast tror inte de där är lime sås och de är inte fläskfile utan de är kyckling.

         Nä, men skriver väll ikväll, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emma

vad gott det låter!

2008-10-25 @ 13:30:06
URL: http://emmmis.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

Snygg design! :] Puss

2008-10-26 @ 12:33:59
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

Svar: Åh tack tack! :]

Haha nej det var jag icke. Puss

2008-10-26 @ 13:35:59
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0