seg söndag som vanligt

Halloween helgen har varit helt crazy..

I fredags befann jag mig hos Anton där det var fullt med folk, skit roligt mestadels men jag blev lite tärd ibland.. sisådär en super less tjej. Det var mest Robin som höll mig sällskap underkvällen, malin kom efter ett tag också, gick med henne hem seeeeeeeeent sent.

Igår var också helt crazy, även om jag inte var så jätte social med folket. Var iallafall med Ove och Robin och ... några till. Där de även fanns rosa håriga tjejer, grön håriga killar med piercings mellan ögonen och en blåhårig kille sittandes i ett hörn sjungades till låter just dance. Vad är det om inte crazy?  ja.. jag kände mig då inte hemma där iallafall. ;) De blev nån sväng på max med Kricke och Nils och nån liten tjej också, sen satt vi och pratade i några timmar hos Robins mamma tills jag fick nog och gick hem, trött.

Det blev lite shopping i fredags också, ett par jeans, en stor vit tee med grå text och en rutig väst.. mer slipover liknande ;p

Blev dessa jeans även om jag har ett par liknade blå, men de gör mig inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0