GG

Började se Gossip girl förut ikväll, och det var helt okej faktiskt. Förstog inte så mycket i början av första avsnittet men så är de väll alltid med nya serier. Ska fortsätta se ikväll och kanske lite inatt, beror på hur många jag orkar se det ;)!

Nyss gjort lime-vatten eller vad man kan kalla det, lite lime-funlight+vatten+massor av is+ massor av lime! Super gott, dricker det nästan hela tiden. En annan sak som är riktigt lovley är att jag börjar klockan 13.15 imorgon. As kalas,  med tanke på att jag verkligen vet om det den här gången och inte står på skolan klockan nio som alltid annars.

Ett litet musik tips kanske?


 

Yeyeah, nu blir de lite gossip girl för min del! ;)    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0