blogg

Åååh, jag är så less på blogg.se/(webblogg). Har försökt uppdaterat flera gånger i helgen men inget funkar. Såg att ett av inläggen kommit in som utkorg iallafall, men det är ju ingen ide att publicera det nu. Så pga allt strul som är här på blogg.se så har jag funderat ett tag på att byta blogg. Det är ju faktiskt så att jag har en annan som inte används så jag kanske skulle ta och göra någonting utav den och börja använda den?

Helgen har varit chill, bara massor utav inget men endå mycket. Farsdag idag och jag vaknade halv 10, shit. Igårkväll var jag hos Johanna, vi pratade hela kvällen och avbröt varandra mitt i påbörjade meningar hela tiden, känndes att vi inte träffats på ett tag. Och idag har jag varit hos mormor och morfar, där bjöds det på god mat och efterätt som alltid. Super.

Som vanligt kom morfar med nån sjuk kommentar lite då och då.. som tex. '' Jag har varit i mhf stugan idag.'' Så svara jag ''Jaha, vad gjorde du där? och vart är den då?'' Morfar säger då '' Ja, jo jag kollade till och krattade lite.. Sen sa han att jag kunde fortsätta i viforsen, men då slutade jag. Det är ju bara dumma som gör sånt där.'' Så säger han efter ett tag ''Fast ja justja.. det var ju på 50 talet det.''
 Bästa morfar.

Också har jag faktiskt tjänat lite penngar i helgen, så imorron kanske kanske de blir lite lite lite shopping.. om jag orkar dra iväg till birsta, icke kul att shoppa i stan längre... man ser ju allt varje dag. Nog för det är samma saker där ute men jaja.          Nu ska jag tvätta facet och byta om och kirra hem lite gossip girl sisådära, adjökens! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0