utomlandsvärme?

Gryyymmt varma dagar nu, skönt !!

Idag vid halv tre tiden nånting kom mormor och morfar och hämtade upp mig och så for vi till deras stuga i Fränsta.
När vi kom dit var Peter min morbror där också, och nån timme senare kom mamma och pappa.
Det blev lite sola, men inte mycket för man kan ju nästan inte vara i solen i denna värme !:o
32 grader
Vid 5 tiden var det 32 grader i SKUGGAN!
Kanske en timme efter det tog jag, pappa och Peter ut båten i Ljungan och fiskade, så jävla mysigt ! =)
Peter höll på att få en gädda men jag o pappa fick sån skratt atack när han ville få upp den så han tappade den tillslut, aa det var kul att se iallafall :D Också fick pappa några aborrar men dom kasta vi tillbaka. Själv fick man ingenting, och annars brukar de vara jag som får och inte de andra ;p !

Vi kom upp till stugan igen efter några timmar, min rygg och mina axlar var solbrända o sved. ajaj!
Det blev iallafall grillning, as gott! Det finns väll inget godare änn grillad mat? hua!
Och efter maten for vi till badplatsen och tog ett dopp, eller inte vi .. utan jag. haha dom andra är fan rädd för vatten ;)

Vid 22 tiden for vi hemmåt, jag mamma och pappa. Och jag körde typ 1/3 av vägen hem, haha fast de gick jätte sakta  :$
Men det är kul att köra (:

ajaj min rygg bränner och jag är trött, ska lägga upp några bilder från idag sen blir det sova.. hihi
 världens godaste dricka, synd att den inte finns längre.
foton old.
burkar porslin
solhatt! solhatt
 klocka
solnedgång i fränsta, ljungan. Solnedgången !
morfar<3 min morfar och morbror i bakrunden
pappa <3 min pappa! =)
VITA BEN mina vita ben! fast dom är lite brunare faktiskt, hade blixt där.

får avsluta med nån mysig bild på himmel och moln o shit
himmel, i fränsta 
nästan alla bilder är oredigerade, har väll klippt i typ en men annars så, hoppas de inte gör något ;) hah

jaja, natti!

Kommentarer
Postat av: Petrus nyquist

Tack för kommentaren.

2008-07-27 @ 16:05:44
URL: http://petrusnyquist.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0