Solig dag

Ännu en solig dag, även fast det åskade som tusan inatt.
haha jag gick in i vardagsrummet där pappa satt och tittade på tv medans det åskade, och rätt va de var började de lukta bränt då in i * ! Haha, det hade väll slaigt ner någonstans i närheten då, men det konstiga är att ingen av dom ja känner hade hört åskan förutom dom hemma hos mig då :p


Ska nog dra mig ner på stan en sväng snart, ska fixa till mig lite bara.
Mamma är redan där, och jag behöver kolla ut ett par nya ballerina skor eller något liknande, för det brukar jag använda nästan hela sommrarna och alla mina är så utslita nu så man vill inte använda dom längre ! :p


Jaja får se om jag hittar något, kanske skriver igen senare.

SUNDSVALL


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0