oro?

Ikväll har jag varit ute och gått med hanna, i ungefär två timmar. haha skönt
Vi skulle egentligen gå runt sidsjön, men de blev att vi gick mot södermalm och videre till skönsmon osv.
haha, men vi hade kul på vägen. Och när vi kom hem åt vi kladdkakan som var kvar sen igår,  nyttigt va?.
Hanna jag och Ingela delade till den där batman filmen som gick på tv ikväll.

Efter det gick Ingela och la sig, Hanna gjorde nudlar åt oss och vi såg de två sista avsnitten på one three hill..
VEM RINGER LUCAS I SLUTET!? Jag hoppas det är Payton för dom två passar så bra ihop! Jag gillar inte Lindsay, hua!

Kom typ hem för 40 minuter sedan kanske, har pratat med mamma nu lite innan jag ska sova och hon berättade vad som hänt inatt.

Seriöst tjejen, du är över 20 år nu, din kille har förstört ditt liv totalt men det går att fixa upp men välj inte fel väg.
Det var inte såhär jag såg dig när jag var mindre, när du var mindre, då knark och våld inte existerade.
Som innan midsommar, är självmord enda utvägen, jag hoppas du talar ut med din mamma imorgon, du kunde dö inatt, men de är väll bara en av få nätter.
Nu är det tydligen bara det som existerar, han förstör dig, han gör dig blind.


Jag vill inte skriva såhär, men det är sanningen, du är blind för verkligheten, en gång såg jag upp till dig.

Nej nu ska ja sova,
ska på stan imorron med hanna, äta och låna nån bok, hanna ska  ha heavy metal läsning  i sommar;)
Och mot eftermiddan åker vi till hennes stuga.

hua gonatt! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0