yes man!;)

Kan ju iallafall säga er att jag hamnade i en biosal längst fram helt oplanerat  ikväll och kikade på Yes man, massa bra film! Inte för att jag såg så mycket av den, mina ögon räckte till att läsa texten sen fick man nästan ont i ögonen av att kolla längre bort.



Mer berättar jag imorgon, då kan jag visa vad jag köpte också. Har dock inte köpt massa saker som jag trode jag skulle göra, mer lite saker som jag skulle kunna använda och inte sånt man bara köper för det är billigt som man alltid annars gör, så ligger det längst in i garderoben helt orört.

 Tänkte lägga mig strax, så     natti!


Från mellandagsrean


Foundation
- 130 kronor, annars 300.

Hårspännen från gina tricot

Linne/korsett, också från gina tricot.

Även en jacka från Gina tricot.

  köpte lite annat också men kanske inte värt att visas här

Kommentarer
Postat av: Amanda Persson

Visste du att nar dom filmar fansen for en amerikans forbollsmatch, det ar HUsker (Nebraska) fans!!! Och det ska forestalla som att det ar har pa Memorial Stadium fast deta r det inte.

2008-12-27 @ 18:40:34
URL: http://amndprsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0