Söndag

Redan söndag?  helgern går för fort..

Vaknade runt halv tolv idag, skönt skönt men jag drömde nån riktigt konstig dröm. Som igår drömde jag att jag skulle göra julklappsrimm till kängor. Kom faktiskt på riktigt braá även i sömnen. (x

Idag står det mellan två saker:
Gå runt sidsjön några varv med pappa eller gå på stan och köpa pälsväst(?) + present till min bror som fyller år imorgon.

Tror nog jag går runt sidsjön, han får vänta med presenten till efter jag kommit hem från skolan imorgon istället.
Och imorgon ska jag ha servering för första gången, lite pirrigt faktiskt och det kommer nog vara ganska stressigt med tanke på att det är julbord nu. Så ikväll måste jag packa en väska med serverigskläder.

Nej men ska slänga på mig lite varmare kläder nu och dra iväg sedan.          hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0