Home

Nu är jag hemma igen, från Johanna alltså.
Igår såg vi på gammla one three hill avsnitt och käkade ben&jerrys direkt ur burken, vi sodastreemade päron läsk och myste med skumtomtar. h0h0. Vi somnade sent tack vare att jag låg och pratade om alla saker jag var orolig över, haha. Förlåt Johanna. Imorse väckte Johanna mig med att hon utbrast att klockan var kvart över tolv. Så svarar jag med förvirrad och lite panikslagen röst '' Va?! är klockan kvart över två? '' sen somnade vi om till kvart över två. Lyckat. Då kom Felizia kall som en isbit och hoppade i sängen, då vare bara att kliva upp. Spelat Wii har vi gjort också. Massa mys.

Nu blir det mat och sen duschen. Imorgon ska jag på stan med Johanna. Ska försöka komma ihåg att köpa ny navel piercing också. Min stav ä för lång. Alla stavar jag hittat i rätt längd går sönder efter bara några dagar.  

             Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0