fläng och häng

Igår var jag med massa folk, hos en annan folk som bor mitt ute i skogen. Jag och Henry förderev tiden med bland annat att åka skottkärra i isiga, hala, läskiga backar. Det vet skit kallt och vi blev smuttsig i baken.

Och nu ska jag hoppa in i duschen och sedan (kanske?) åka iväg till birsta med Johanna och hennes kusin. Får se hur det blir med den saken. Har ju inte köpt några julklappar än så det är väll på tiden att göra det. Och på Måndag ska jag beställa tid för att fotografera mitt fula ärr. Hehe, men nu ska jag skynda mig.            Hugs

Kommentarer
Postat av: MAEE

Jag ser dig framför mig på ett skottkärra :') ahahahaha

2008-12-21 @ 13:50:38
Postat av: Jessica Hallén

Hahahah.. ja!! det var faktiskt as roligt!!

2008-12-23 @ 17:22:49
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0