soldier

I've got soul but im not a soldier  '               the killers           


Gryyymt tråkig dag, känns som jag inte gjort något alls och saken är den att jag känner helt rätt.
Vaknade 11.59 och tyckte att jag var duktig som vaknat ''tidigt'' för en gång skull,
så jag la mig ner och tänkte blunda några minuter till eftersom jag inte riktigt hade något att göra idag.
13.33 vaknar jag av att jag sparkar med benen och grinar i sömnen, mina drömmar är inte något att leka med.. hah.

Redan då var dagen förstörd, så jag satt mig vid datorn, kollade på klockan och vipps var den nästan fyra på dagen.
Jag måste komma igång med några riktiga dagliga rutiner, de här funkar inte.

Nu är klockan lite över halv tio på kvällen och jag har ännu inte gjort något, hemskt.
Nu ska jag ta ett bad och kanske gå ut o gå en sväng innan man ska lägga sig igen..


Känns som jag inte gör annat änn att sover..hua.

äh.. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin bild där till höger på dig :D

2008-08-14 @ 21:25:05
URL: http://elisabetsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0