jackass



Klockan är halv ett på natten
och jag har inte lagt mig än, fungerar fan inte att vända på dygnen änn alltså, det här är inte bra. Som sagt var jag iallafall ut till birsta idag med pappa eller ja med mamma också men hon var på willys och handlade medans, men iallafall fick jag med mig en jacka hem från H&M som jag kollar på ett tag men inte vetat riktigt om jag vill ha men nu är den min, blev en resväska också, inte så jätte stor men duger för mig, svart var den. Också köpte jag ett till kollegieblock och sånnt som  är lite bra att ha.

Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket satt mig vid datorn ett tag men de fanns inte så mycket att göra där så de blev tv och gissa om jag somnade, japp! klart att jag gjorde det så därför är jag pigg just nu och kommer inte kunna somna sen. LYCKAT! Nej men ska nog gå och tvätta bort sminket nu och lägga mig i sängen och titta på lite jackass, dom är så sjuka =D! humor..

Börjar tio imorron så det är skönt endå, då är det svenska direkt sen matte och efter det slutar jag. Sen efter skolan om det inte regnar så tror jag att jag ska gå runt sidsjön, jag känner att jag inte gör något om dagarna, eller jo visst gör jag det men har tid med så mycket mer igentligen ! ;p 
Aja ska sluta skriva så mycket ;) skriver väll imorgon.. 

Bilder på vad jag köpte:          (klicka på bilderna för större bild)

1.                2.                 3.

1.Svart resväska 
2.höst
/vår jacka, med hög krage- H&M
3.Kollegieblock och rödbläckpenna- akademibokhandeln



Imorgon ska jag kanske köpa en mössa, om jag orkar gå på stan igen ;p!
aja hejdå =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0