ensam

Just nu sitter jag hemma hos Hanna, ensaaam..
Hon är borta och är barnvakt åt Marias ungar, hon lär väll va klar om 4-5 timmar, kul! o:

Vi klev upp vid tolv idag, trött som attans !
gjorde ordning nå mackor och oboy och satt oss i vardagsrummet och kollade på national treasure 2
den var faktiskt ritkigt bra, fattar inte varför jag inte tänkt på att se den tidigare:p
eller jo de har ja väll men de har aldrig blivit av..


Hanna o hennes mamma tycker att han ser ut som min pappa >< hah!




I förrgår såg vi den här + the orphanage, riktigt braá fina filmer båda två
eller är jag konstig som tycker en skräckis är en fin film ?


meen, nu sitter jag här ensam :p lite tråkigt faktiskt men vill inte gå hem i regnet, o har inget annat för mig att göra hemma :p
funderar på att ta o vandra iväg o köpa lite godis men inte änn..

sitter och lyssnar på musik nu bara o tar de lungt, dessa går runt runt :p hah
bo kapsers orkester- dansa på min grav
james blunt - 1973
kate voegele - i won't  disagree
..

Dom vill lära dig att krypa, att gå i takt.
Dom vill lära dig marschera, att stå givakt.
Stå på rad och klappa händer, för sakens bästa hålla med.
Lära dig hur vinden vänder, för sakens bästa gå på led.
Dom vill lära dig att ljuga, när det tar emot.
Lära dig bocka och att buga,
för någon idiot.
Jag vill lära dig att dansa, om det någon gång blir av.
Om jag får nått att säga till om, då skall du dansa på min grav.
Dom vill lära dig att tvivla, på det du tror.
Gå omkring och vara rädd för, din syster och din bror.
Jag vill lära dig att dansa, om det någon gång blir av.
Om jag får nått att säga till om, då skall du dansa på min grav.


Då skall du dansa på min grav.
Då skall du dansa på min grav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0