as stor fågel

Hahah, kom på mig själv hur tragisk jag kände mig när de plötsligt kom en as stor fågel och tvittrade lite lätt i mitt öra så blev jag så jag att det nästan kom en liten tår. Hahha, störd ja é!

Nää men pallar inte med skolan pga mina sömnproblem, men har duschat och fixat mig och allt. Så kom jag på att massor med saker jag skulle kunna göra idag, sen kom jag på det - har en inlämmningsuppgift till skolan. SKIT. Vart på bajsdåligt humör, satt här som en självmordsbenägen liten brun banan fast att jag är blek. Ungefär så kändes de. Och rätt vad det är så skriver Maluttplutts pojkvän till mig i chatten '' du är galen, och sluta aldrig med det :D:D '' De lyste upp min dag iallafall. När jag frågade om jag hade gjort något fel sa han bara att han ville upplysa det uppenbara. Jahaja. Jag gillar mina vänner.

Men back to reality nu, jag måste göra inlämningsuppgiften, fuck att den ska vara så svår, egentligen kanske den inte är så svår men ja. Gah, hatar skrivuppgifter!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, några planer för helgen? :)

2011-01-14 @ 11:19:11
URL: http://modegrabben.devote.se
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-14 @ 11:28:24
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0