SWEET

Blev ett par öl efter skolan igår. Fan vad roligt jag hade. Var till memento efter vi slutat, går ju till skolan till ca 9.30 på onsdagar eftersom vår restaurang är öppen på kvällstid. Serverade för en familj med två småbarn. Hur söt flicka som helst som satt där. Hon hade verkligen bestämmt sig för att hon skulle äta pannkaka, fast att de inte fanns. Haha, sweet. Något jag skulle kunna göra på restaurang, beställa in pannkaka..

Ska snart ner till skolan och ha alkoholhantering. Sweet. Efter det vet jag inte vad jag ska göra. Våldgästa Caty eller något, typ tvinga henne att gå och sola med mig. Justja, imorgon ska jag på bio med jimmy. Fan vad jag har längtat efter den filmen. Snacka om att jag har höga förväntningar om den. waaaaaaa. Nu måste jag hämta mer kaffe, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0