sensation white?!

Tänkte faktiskt stanna hemma ikväll men de blev såklat att jag drog ut endå. Ville se stor. Slutade med en öl på marmarias, första gången jag var dit faktriskt.  Vidare till memento där nasty norht (?) var förband och sedan speladef stor. Vart överlycklig då introt till lill shorty spelades men sen skrek dom i micken '' nej den tar vi lite senare'' och då kom tusen miljontals tråkiga låtar och jag orkade inte vara kvar så jag gick ett varv och sket i det där. Träffade på rasmus mfl. hade sjukt roligt. I slutet där så drog jag hemmåt med sanna och jocke s, bra kväll men hade egentligen tänkt ta en bira men de slutade på flera hundra som vanligt. Nu ska jag fan inte ut på flera år och dar om jag inte får reda på imorgon vart det skulle vara sensation white imorgon om det nu inte bara var ett skämt?!?!?! Blah, måste sova innnan jag däckar av här, Natti på ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0