Gårdagens äverntyr med Kristian och Cathrine..


Full fart !!


Cathrine i bilen påväg mot Timrå för att titta på massa fina bilar..


Jag och min kära vän Kricke.


Mach1, sååå snygg!!


De kan man kalla riktig bil ;-)


Pappas gammla Nova. Grymt finl, fast mycket finare som svart villket den var då.


Inte nog med att Timrå luktar illa - kallt var var det också, usch.


Men jag var glad över att få titta på bilarna iallafall ;-D


Caty ute och går balansgång i hamnen..


Medans jag satt och strejkade i bilen för att det var så kallt..


Från hamnen at night.


Hahaha, vi var även upp på norraberget en sväng och skulle gå upp i tornet för att fota. Höjder är väll inte min starkaste sida numera. Jag ser ledsen ut med hela kroppen och de där var bara första trappan, kan säga att det inte blev många sekunder jag var däruppe.






Fina bilder blev det iallafall, Kricke som har tagit de flesta. En hel del annat hände denna kväll också men kan inte skriva allt. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0