Vaknade upp hos Caty imorse, segade på ganska..

Vaknade upp hos Caty imorse, segade på ganska rejält innan vi gick ner till ica för att hämta ut lite paket. Bland annat en peruk ifrån japan till mej, för lite roligare fotograferingar. Slänger nog upp lite bilder framöver. Som ni kanske förstog där, så var vi ut och fotade ganska direkt i det fina vädret ute. Helt okej bilder med tanke på hur lite batteri jag hade. Mot kvällskvisten kluttade jag i lite hårfärg i håret som just nu inte ser så okej ut men det får jag fixa till imorgon eller på söndag. Runt elva tiden åkte vi bort till Martin där bla Kricke, Anton, Thomas och någon till kille var. Ett par glas vin blev det där, tvspel och musik. De spelades poker också men jag har aldrig förstått mig på kortspel. Det funkar liksom bara inte ihop i mitt huvud. Halv två åkte jag hem villket nu är två timmar sedan. Pigg som en lärka konstigt nog. Ska försöka sova strax. Funderar på att åka till stugan tidigt imorgonbitti. Man vill ju inte vara helt död :-)

¨¨¨¨¨¨¨
           Gårdagen vart ganska mycket för mig.
           Vill/orkar helst inte skriva om det men kort sagt.

           Caty->Läkare->andra läkare->Psyk->
           läkare ..läkare ..läkare.. skriva, skriva, prata, prata.. ->
           hem till Caty igen -> glass+mango+hallon->
           inte enns en halv film-> DÄCKAD.     I was scared but I wanted to

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0