Prickigt

Sitter hemma för att jag har typ världens längsta håltimme. Eller ja, den var lång. Nu är det bara lite mer än en timme kvar. På alkohol lektionen förut så diskuterade vi om systembolaget. Fy fan villka synpunkter vissa verkar ha innom det ämnet alltså. Blir arg när jag hör folk säga '' Vadå varför har dom 20 på systembolaget för? dom borde ha 18, man får ju köpa alkohol på krogen när man är 18 endå?  '' . Nä nu ska jag inte skriva för mycket som det lätt kan bli ibland. Håller på att göra kaffe, har inte hunnit dricka något idag. Gott gott. Köpte en billig tunika/tröja/trasa på gina tricot förut, och två par prickiga strumpbyckor på cubus. Jag tycker att prickiga ben är fint :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0