thats right



Jag har en gumminäsa. Fast det var inte det jag ville komma fram till
utan det var att jag nyss testat min avtryckare till min tegelsten.
Jag gillar den. Hoppas det är bra väder imorgon för då ska det fotas
jävlar i mig, inte mig själv men haha. Nä, måste dra nu ja, hinner jag
så ska jag in på Telia och skälla lite på dem också. Som sagt, fast
nä det har jag inte sagt. Det är ju onsdag idag och på onsdagar har
jag servering i skolans restaurang. Sweet, eller inte så sweet faktiskt
saknar att jobba i kök så in åt helvete. Buhu. Drömmde inatt att Ullis
ville att jag skulle jobba åt dem på en till mässa, och jag vart inte enns
besviken av att behöva göra en miljon biffar. Jag vart typ glad. Hm..
Jaja, måste dra om jag ska hinna. Byebye!


Spotify: Shortyo – Thats Right (Rock Remix)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0