jag vill inte längre

Svackor hit och svackor dit.
Hade jag tyckt att jag hade någonstans att ta vägen när det inträffade så hade själv självklart hört av mig. Men jag har insett att jag tänker mer på andra än mig själv.

'' Jag kan inte ringa henne hon hade ont i huvet.. ''
'' Jag kan inte gå hem till henne vid den här tiden, hon har skola imorgon.. ''
'' Han bör jag inte ringa då han kanske ska sova snart.. ''

'' Han skall jag nog inte ringa, pga vad jag sa sist .. ''

             .. jag tänker aldrig på hur mycket jag har ställt upp för dem/er innan.
Det tror jag inte heller att ni tänker på.

Istället tänker jag som vanligt att jag är bra nog på att klara mig själv. I sådanna situationer har jag alltid klarat mig själv innan. Men man gör inte alltid det. Denna gång gick det rent åt helvete. Möte på måndag. Utan rapport.

      Jag är smart men jag blev lurad, av mig själv. De här är inte bra för mig.

 

Det är min hemlighet. Jag trode inte längre att jag var någon. Jag vill aldrig mer lura mig själv att jag är något jag inte är.


Kommentarer
Postat av: jw

Jag finns alltid där för dig om det behövs oavsett situationen mellan oss, händer det något så vet du att du alltid kan ringa. Det borde du veta!

2009-09-09 @ 14:57:48
Postat av: Jessica

det betyder mycket

2009-09-09 @ 15:17:07
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: Caty

Jag har sagt det förut, närsomhelst och alltid.Tiden spelar ingen roll, behöver du nån att prata med eller en sängplats så hoppas jag att du vet att jag endast är ett samtal bort

2009-09-10 @ 23:35:30
Postat av: jessica

villken tur att jag har er

2009-09-11 @ 00:03:08
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0