090310

Innan jag somnade inatt ställde jag klockan på 09.00 för att hinna vakna till extra mycket. Men 09.00 imorse stängde jag såklart av larmet i sömnen och vaknade istället runt klockan tolv av mig själv. Riktigt skönt. Gjorde mig klar på en timme och tog bussen till skolan som började 13.15. Perfekt!
Varannan tisdag har jag ju bara en lektion och börjar sent, så har bara haft en hygien lektion idag. Lyssnat på vad Martin hade att säga om bajs som vanligt. Hmm.. och binnikemaskar, och när han tog 6 tabletter sammtidigt med laxerande verkan. Han bajsade ner hela badrummet. Fresh.

Och nu har jag precis pratat med Malin lite på msn, kändes lite bra faktiskt, men saknar henne grymt mycket. Jag och Linnea har bestämmt oss för att åka och hälsa på henne till helgen när hon ska till hassela.

Också har jag såklart den där läxan kvar att göra, hur ska jag hinna? Jävla läxa. Nu vill jag bara dö lite.
Hejdå.  


Sandra och jag på rasten ute på stan, hon skulle köpa en dricka.
Sen var det bara att springa in igen. Kallt vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: malin

hoppas verkligen att det blir så att ni kommer<2!!!! saknar ihjäl mig

2009-03-11 @ 12:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0