sick

Hade kök idag, kom i tid till och med! Bra där Jessica ;) Min grupp gjorde kokt lax, stekt mandel pannerad kummel(tro ja det var) pressd potatis, hemma gjord remmolad sås som jag gjorde helt själv, och hua fyfan vad pickels stinker satan. Och en hel del annat.
Men en sak som var mindre bra var att jag bler riktigt jävla yr precis efter vi provlagat allt, så jag var tvungen att dra hem innan det roliga började. Att laga till gästerna alltså. Kändes som att jag var full eller något, yr som få. Ville spy osv.

Men när jag kom hem gick jag och la mig direkt.
Sov som få, och drömmde konstiga drömmar som vanligt. Drömde att Tony ( fotografen i haga ) och hans tjej hade tagit över affrohörnan, hahaha. Så skulle jag och Alex dit och köpa löshår. Så gjorde Alex en lys gul, en vit och en rosa slinga. På tok för långa och allt, såg skit roligt ut.


Och så här pigg såg jag ut innan jag drog hem. Känndes som att jag skulle svimma där, och det kanske syns.
Sådär ser vårat omklädnings rum ut föresten, eller ja, en del av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0