Hej ó hå

Skolan gick bra idag.. antar jag. Svenska och inställd datakunskap så under tiden var jag med Sandra, Petter och Lai på barista och köpte vanilj latte och gick hem till Petter ett tag. Sen gick jag och Sandra till skolan igen och hade hotell. Efter det - Mentor. Och där berättade min mentor något om ''klamydia dagen'', att man kunde testa sig på skolan i aulan eller något sånt. De borde väll vara ganska pinsamt? eller..? haha inte för att jag behöver gå dit men.. :p

Sen var de bara att rusa ut för jag skulle gå med Filip hem, fast han stog och väntade på fel sida av skolan så det blev lite förvirrande till en början. Jaja, nu är jag hemma och har varit det ett tag. Ska lägga mig och se på tv nu hade jag tänkt. Har massor av ont i huvet. Inte så kul.. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0