jises

jiiiiiiises, vad trött jag är..

Var ju egentligen klamydiadagen idag som började klockan nio imorse. Villket jag sket i, behöver inte kolla mig endå. Och att vara på skolan klockan nio istället för klockan ett för att lyssna på vad klamydia är låter en aning dumt. 

Endå är jag riktigt utvilad just nu, sov hela kvällen igår och vankade nån timme inatt sen sov jag vidare till 8 imorse då Alexandra smsade. Tror hon blev lite besviken att jag inte skulle på skolan på morgonen, sry. Så jag ställde aldrig någon klocka, och vaknade nu flr en halvtimme sedan kanske. Klockan är snart halv tolv så ska gå upp och käka något och dricka lite kaffe och sen dra iväg till skolan.        Vi kanske hörs senare ;>


Btw. Jag fick min röda mobil igår! Söt är den vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0