Lördag 25/4 -09

Under dagen var jag ju hos Kricke där även Filippo var.. Han sov mest dock, medans vi var och köpte glass och njöt i solen. Men mys dag var det, stekhet sol!

Jag hos Kricke

Krickis

Hahaha nyvaken ?

Mot kvällen åkte jag och pappa ´å hämta upp Hanna. Vi fick alltså skjuts till Julia där vi grillade med hon, hennes pojkvänn, storasyster, Elina och Emelie. Sen kom det ju lite fler folk, lite drag blev de väll. Sen chasade vi iväg dem så det bara vart Hanna, jag, Julia och hennes pojkvän kvar. Då blev det bad utomhus i deras jacuzzi och bastu. Mysigt värre. När jag kom hem var det natt och somnade nog ganska fort.


Vet inte om det syns för er, syns inte för mig iallafall.
Men det är Mickan och Elina som gör någon form av ..dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0