jeans

Skolan började idag igen. Vi hade resturang första dagen och jag stog i kötten med Olivia. Vi gjorde rostbiffar, wienerschnitzlar, lasagne, persiljesmör, fläskkotletter och råstektpotatis. Det vart välldigt mycket olika efterrätter kvar idag men orkade inte en enda.

Min brorsa kom till min skola och kikade lite precis innan jag skulle sluta och sen vandra vi ner på stan en sväng. Kollade på adidas träningskläder till honom. Haha men det var så svårt för att hans ben är jättestora( för musklerna ) och sen är dom ganska korta. Så XL var alldeles för långt och L var för tight. Det blev en fika också. Blåbär/björnbär smoothie och en macka. Efter det mötte jag upp Sandra, pratade massor med henne och så shoppade jag ett par ljusgrå jeansleggings. Börjar nästan tro att jag är shoppingberoende. Måste sluta köpa massa saker, men lite svårt när man har skolan mitt i stan?!


Nu måste jag äta något, blev aldrig någon middag för mig idag kom jag på. Inte bra, inte bra..  B y e   b y e  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0