idagidagidag och manna

Idag har jag mest sovit, hela morgonen, hela natten, hela dagen, och halva kvällen + hela kvällen igår. Blir trött av att bara veta hur mycket jag sovit. Utöver det har jag ätit två potioner mannagrynsgröt, gottgott. Två kiwi och lite glass. Nu har jag ont i magen. Målade nyss naglarna också, röda allihopa! tårnaglarna också, målar dom aldrig annars. Fick nagerlacket utav Hanna som födelsedagspresent. De gillas.

När jag vaknat för sista gången ikväll kom mamma in på mitt rum och visade något hon hade köpt, en kofta och en sovtröja. Till mig. De behövdes. Sover oftast i tröja och de flesta tröjor är helt urtvättade, inte så fint, inte så skönt heller för den delen. Koftan gillas massor också, den ska jag ha imorgon!


Haha, villken ful bild. Sen jag var i Sollefteå hos Malin, med lermask i facet.

Nu tänke jag duscha jag göra en hårinpackning och ansiktsmask. Mys. 

G o'    k v ä l l    p å   er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0