sunny day

Äntligen Fredag, fast.. endå tycker jag att den här veckan har gått otroligt fort?

Imorse stog Niklas och Javier på min gård och väntade, så jag gick ut och träffa dom och så vandrade vi vindare till skolan fast Niklas till sin och jag med Javier till åkersvik och hade idrott första lektionen och efter det matte. Efter matten var klockan halv tolv och vi hade redan slutat för dagen men gick in i matsalen och åt lite, det var pannkakor, med sylt och grädde..( även 3 olika sorters sylt, aldrig något som nackstaskolan skulle haft ;p! ) Efter lunchen satt jag ute och pratade lite med David och Javier ett tag och när David började lektion fortsatte vi hemmåt.

Så sedan efter skolan har jag inte gjort något, bara varit hemma. Pratade lite med Elin (min förra klasskompis) också, som är i Thailand och ska bo där i ett år. Hon verkar iallafall ha det jättebra där men jag saknar henne lite faktiskt, och hennes massage saknar jag nått så grymt, den tjejen kan verkligen massera säger jag bara! :p Min värk i rygg och nacke har inte gått bort än, tror jag dör. 

Igårkväll sa Felizia (Johannas 3 åriga lillasyster)
till mig -Jessica, när du blir stor.. kan inte du göra en låt till mig då?
Hahah, jag tycker det var så sött sagt, men vad svarar man? söt unge det där..


Ken Ring - Kelian                    den låten är också söt tycker jag! :>

Ska inte dryga ut inlägget mer, så ciao! som på chillejanska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0