marilyn manson

Det är en sak jag inte förstår, alla klagar på att Briney är naken i sin nya video.. och jaha?! Hon visar ju inte precis några könsdelar och jag tror inte hon söker uppmärksamhet som många skriver. Hon kanske visar upp sin kropp men hon gör det inte på ett dåligt sätt, så varför klagar alla på hennes nya video till låten womanizer.
Visst jag har väll aldrig varit något stort fan av henne precis. Inte heller av Marilyn Manson, nu kanske du undrar varför jag skriver om Marilyn mitt i allt men jag såg hans musik video inatt på MTV och undrar, varför klagar ingen på han om de nu finns så jävla mycket att klaga på när Britney syns lite då och då utan kläder i hennes video?


Det här är iallafall Marilyns video jag menar.
Kan du inte se videon är det kanske för du måste vara minst 18 år och inloggad på youtube.com


Hon ser ju iallafall mänsklig ut till skillnad från vissa andra ;) hahah
Förstår inte att det finns något att klaga på igentligen, och föresten skulle jag nog raka av mig mitt hår på skallen jag också om jag levde som hon gjorde ett tag!
____

Haha.. aa nu vet ni vad jag satt och tänkte på klockan tre inatt iallafall. Får nästan madrömmar av Marilyn Manson, äckliga varelse!!!!
Jaja, Igår möblerade jag om lite i rummet ska fortsätta idag eller imorgon tror jag. Hanna kom förbi på kvällen också vi skulle ha filmkväll och kollat på massa the O.C men allt krånglade sig och inget ville fungera så de slutade med att vi båda halv låg i min säng och kollade på mamma mia!

Vet inte riktigt vad jag ska göra, kanske måste dra ner mig på stan eller till birsta och hitta present till mamma från mig, Peter och Jimmy. Vi ska tydligen på middag hos mormor idag (för att fira mamma&mormors födelsedag) istället  för på måndag. Men hur ska jag hinna det då? Bra att folk kan komma på saker i sista minuten så man inte enns hunnit köpt något.

Ne.. ska man köpa något så kanske man måste skynda sig iväg. hejdåå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0