Lördagen

Tänkte berätta lite om gårdagen eftersom inlägget jag skrev igår/inatt/lördags försvann.

Dagens kläder, skönt och slappt.

Drog iallafall med min mamma till birsta under dagen och vi åkte hem när affärerna stängde där ute. Kollade lite på Hanna, Johanna och några andra på dance world som deltog i en modevisning i birsta city, dom var duktiga allihopa. Blev några bilder också men dom vart helkass allihop. Köpte två långärmade tee, och två stora mysiga stickade koftor + ett par sol brills.

Kom hem och jag kirrade middagen, blev ju fläskfilé + bacon med pasta och limesås. Alla tyckte de var gott, och de dög väll men jag mådde så jälva illa, fick till och med spya i halsen men de berode inte på det.

Lite senare under kvällen frågade kricke om jag ville komma upp och hälsa på och det gjorde jag eftersom jag inte hade något annat för mig. Där var det massor med folk, kan ju rabbla upp de jag kommer ihåg .. Johan, Ove, Robin, Jessica, Anton, Jens, han.. lundberg som jag inte minns förnamnet på, Nils, och en tjej som var med barn .. tror hon hette Sofia(?).   Kul var det iallafall även om dom var lite fulla några av dom. Kricke tatuerade in smileys på johan, robin och oves magar, skit fult blev de :p haha  Drog iallafall hem efter inte så lång tid, fick skjuts med Nils mammsi.

Tre av dem jag var med ikväll! (:

Kom hem och var riiiiiiiiiktigt trött och somnade med datorn på, de är ju bra.

Jaaa, det var gårdagen det.            ♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0