ledig

Ojojoj, kom nyss hem från skolan. En lektion matte, och vi fick gå tidigare som vanligt. Stack hem på direkten efteråt, var varken hungrig eller hade lust att vara social med alla. Idag blir det foto med carro och några till i en studio på carros skola, reeeeeeeesten är hemligt!

Hua,
gårdagen var inte så jävla rolig vill jag säga dig..Skola och sånt fört, sen ica och köpa två påsar nötter och chic. Sen däckade jag och var helt död i ett par timmar. Vaknade till liv och åt 3 pankakor och lite gurka som sedan spyddes ut, super mysigt.. verkligen.




Men nu ska jag ta och börja se på Låt den rätte komma in, och kanske göra pasta med ostsås till där emellan.  Så jag hoppas att filmen är bra, den har ju fått bra kritik av andra. Sen om jag inte har något för mig ikväll kanske jag ska se Walle.              
                                 
                   neeeej, nu har jag inget mer att skriva.. hejjs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0