bad day

De är inte min dag idag iallafall, det märks klart och tydligt.

Det började med att jag vaknade en kvart innan jag skulle stå i köket ombytt och klar dvs kvart i åtta, så drog på mig de  bäsa jag kunde hitta(mjukis byxor, vanlig lång ärmad tröja och mössa..haha) så jag såg ut som en kille idag typ. Sprang ner till bilen och ramlade en centimeter från den, sjukt less tjej sätter sig i bilen och har fullt med snö innanför byxorna. Kommer ner till vägen och ser att polisen är där så krånglar på mig bältet. Blir inte stoppade(som typ fjorton andra blev), så åker vidare. Kommer till alla artonevlafemtio rödljus och så ringer Sandra som sitter på genomgången och undrar vart jag är. Hoppar av och springer in på skolan och är där tio över åtta. Byter om till kockkläderna och börjar hacka lök, börjar gråta. Sen så börjar jag dra ihop en majonäs när jag upptäcker efter ett tag att all, precis ALL olja är slut.  Så de gick ju åt helvete. Salladen var alldeles brun och gurkorna var mjuka som vanligt, riktigt äckligt. Men de fick vi leva med, inte nog med att man fick jobba i köket as hungrig så skulle kärring jävlarna klaga på att köttet var blodigt när det står råstekt. Idioter.
Och.. jag fattar fan inte hur jag kunde försova mig för igår sov jag från fem på dagen till något efter elva på kvällen. Somnade om två timmar senare. Då har man ju sovit sjukt mycket, vad är det med mig?

Blev nog mycket svordommar nu men de får ni tråla, jag är less idag.

Både igår och idag har jag varit i kallköket så vi har gjort för och efterrätter,något frestad man har blivit av efterrätterna då?
Igår gjorde vi hallonfromage med grädde och hallon, och idag stekta bananer med citrongrädde och gräddgalss! Svingott till skillnad från förrätterna som typ bestått av massa skagenröror, räkor och laxrosor. Slämmigt och luktar äckligt.  En en gång en sak som är sämst med idag.. till och med inom efterätterna. Jag brände mig!


Haha, nej nu ska jag sluta klaga.
Kanske .. de händer något bra ikväll, men det tvivlar jag på, lär väll somna som vanligt.  äh, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0