tisdag

Nu känner man att det är sommar, fint väder nästan varje dag  (:
Ska nog till stugan idag, kommer hem imorgon isåfall men får se hur det blir.

Köpte dehär igår:
saker klicka för att förstora


marilyn monroe och elvis tavla - mique
två par skor -
wedins,
kjol, hårnålar  - kappahl(första gången jag köper nått där på 50 år) :S
svart slappt linne med virkat skit runtom där uppe , bikiniöverdel, solkräm - cubus 
osåå massa hubbabubba ^^
minns inte vad alla saker kostade men de mesta var på rea, köpte säkert något mer också men kommer inte på det nu :p

Och igår kväll åkte jag och pappa till hans morbrors stuga som jag skrev igår,
lasse och pappa Lasse och pappa

pam pam pa pam pam klicka för att förstora
Haha villken jävla cirkus de vart,  killarnas bil hade pajat, så dom skulle köra in den i lasses bil och la dit plankor som ramp för att komma upp, o när dom börja gasa spruta plankorna iväg o lasse stog på ena plankan så han typ flög! hah (x

aja de var kul iallafall ;p
 och när dom skulle komma och lägga presenning över alla plankor så stog lasse o pappa i vägen så sa ena killen något o vi fattade inte, sen kom vi på va han sa '' lasse stick fårn dendära skiten'' , haha aa bra sätt att lära sig svenska =d

Jaja,  ska väll duscha nu sen blire väll stugan
och blire jag som kör upp är vi inte där förenns ikväll eftersom jag kör så fort menar ja ;p

paj !


Kommentarer
Postat av: eeyore

tack, desamma ;b

2008-07-29 @ 18:08:25
URL: http://purifyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0