utvilad

Utvilad men fortfarande trött, kanske jag sov för länge?

Det luktar sova i mitt rumt, sova har jag gjort ganska mycket idag. Föresten så vaknade jag en sväng klockan 12.53 av att jag fick sms. Fick då panik och trode det var Tisdag, börjar ju 13.15 imorgon så satt mig upp i paniken och tro ja fick en lätt hjärtatack av min förvrrade hjärna. Och om de nu hade varit tisdag hade jag nog varit ännu mer utvilad, men det var ju fortfarande måndag och där sprack det, vad fan ska jag göra idag?
Sen kikade jag lite på operah, som befann sig i las vegas där Tina turner och Cher upträdde. Ändå rätt coolt att se dom gammlngara stå på scen, vadå dom är väll nästan lika gammla som min mormor? Jag har till och med fler rynkor i facet och där stog dom och hoppade i snygga paljett klänningar och sky höga pumps med lika bra röst som för 15 år sedan. Ibland undrar man ju hur vissa kan vara så pigg, coolt tycker jag.
 


Tänkte duscha nu så..
Tycker också jag kan avsluta med att säga att Johan Palm är ful.
          Hejdå!


(har lånat ut kamera sladden till min morbor, därför de inte blir några bilder,
det är ju inte kul att se gammla bilder hela tiden heller.. så ni får vänta med bilder ;p )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0