öga

Har riktigt ont i mitt öga, eller i båda egentligen. Kommer säkert få ännu en ögoninflammation. Skulle inte förvåna mig, min vanliga otur. Säkert därför jag inte kunnat sova så bra inatt. La mig runt tre och vaknade HELA tiden. Eller så är jag påväg att bli sjuk.

Igår efter skolan var jag hem ett tag, sen ner på stan och träffade Johanna. Jag bjöd henne på en kebabtallrik för vi var så jäkla hunriga båda två. Sen stog vi mest och pratade med Erik som hon även fick en jättestor bukett med rosor av :') sött!
Något efter fem åkte vi hem till henne, bakade kladdkaka men failade rejält. Okej.. kladdig blev den iallafall. Mer orkar jag inte gå in på för nu ska jag vila mitt dumma öga (inte sitta vid datorn).       Caaio!


Johanna och erik på torget




Dåligt lika eller?  
Pojken på kortet är Johannas pappa som liten
och flickan brevid är Johannas lillasyster Agnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0