mat

Var ju iväg med mormor, morfar och mamma förut. Köpte massa gott till ikväll så ska bara vara hemma hade jag tänkt. Se faddergalan osv. Blir mysigt det. Har fått hem min kamerasladd nu också, så lägger in lite bilder här och var i gammla inlägg strax.

Föresten så kom mitt paket jag beställde hem i söndags till posten idag så vi var och hämtade ut det på hemvägen. Allt satt bra, men vet inte med legginsen..? Har så långa ben så dom kan nog vara för korta för mig. Isåfall får ja väll ge bort som eller sälja iväg dem..

Nu håller jag även på att laga mat. Kommer säkert bli riktigt gott. Väntar bara på att pastan ska bli klar. Så ska kolla till den nu. ciao! ;>




Dagens middag,
skulle varit rödvinssås till men det glömde vi att köpa idag. Beasås passar inte speicellt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0