ikväll

Ikväll har jag varit med Hanna, vi har sätt film och bara tagit det lungt..
De är skönt att bara sätta sig och kolla på nån bra film en kväll och bara ta det lungt,
men jag blir galen snart, jag har inte gjort annat änn att sitta inne nu i flera dagar..
Bjuuu mig på lite bättre väder är du snäll?

Filmen vi såg var helskum, minns inte vad den hette.. nånting på B iallafall.
De handlade om en tjej som förlorat som mormor som var typ den enda hon hade och en kille som ville rymma med sin tjej, och en doktor som var våldtäksman.. och alla dom fastnade i en hiss tillsammans.. killen som ville rymma bröt benet, sen dödade doktorn han och ville döda tjejen med men hon kom ur hissen o doktorn klämmde armen så den gick av, så jäl*a SÄMST film. haha ;d den var väll lite spännande men sjukt slut..

så nu behöver du inte se den för du vet vad som kommer hända, men du vet inte vad den heter ;) hah



Men imorron blire annat änn att bara sitta inne hoppas jag, det är ju drakbåtsfestivalen nu i stan och vi ska ner  o kika läget ;d och umgås med folk! : > det kan nog bli sjukt kul det.

Sitter i mitt rum och skriver, ser på nån film som går på tvn också.. den är sjukt konstig :S
Jätte mycket katter överallt, och en mamma och hennes son som går och dödar alla, sömngångare heter den..
jaja skum iallafall..

Nej nu ska jag nog gå och lägga mig
Igår natt när jag skrev att jag skulle lägga mig, så la jag mig 2-3 timmar senare..
Jag måste verkligen vända på dygnen nu.
 
jaja, natti då!              :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0