igår idag nu*

Hahah, jag satt och tänkte lite .. så kom jag på en sak ;d
Kolla vad jag hittade, äre inte legenden?!





Nej, men iallafall.. så är det en dokumentär på 2an klockan 19.00 ikväll om Marc jacobs och Louis Vuitton,
 så ska nog se det med Hanna tror jag :>
Ska bort till henne om ett tag så blir de filmkväll hos henne med
massa gotta : )
Ska nog ta med mig kameran också så det blir lite bilder, min digitalkamera funkar inte längre?
och jag vet inte vad felet är efrersom jag inte använt den på jätte länge, har ju bara använt systemkameran nästan
och den är ju lite småklumpig att ta med sig om man ska ut med kompisar och sånnt ;)  därför de inte blir så mycket bilder om vad jag gör på dagarna.

Igårkväll var jag med Hanna, mollly och massa annat folk.
tror klockan kanske var åtta eller något när ove kom och hämtade oss, henry var med också..
Vi åkte till fredde i haga där robban också var,
Hanna hade ju molly med sig så hon fick göra typ allt hon inte får göra annars ;D
haha åkt raggarbil o grejjer, söt hunden :D
Vi var också hem till henry en sväng också tills allt folk kom igen, då vare ännu fler
fredde robban biffen ove henry hanna molly hm :P och jag har säkert glömt någon,
vi var ute o åkte lite till sen blev det film tills 3 tiden hos fredde sen fick vi skjuss hem av ove.

Och idag har jag varit på stan med Johanna,
finns så mycket man vill ha nu till hösten men ska nog vänta ett litet tag till innan jag bestämmer mig för något ;d
Har köpt så mycket skit nu som jag inte använder, men men !
Vi skulle fika också men de blev inge fika för älsklings cafét hade stängt för dom byggde om utanför där så vi åkte hem.
Sen jag kom hem har jag bara tittat på tv, och somnade en timme där också.
Men nu ska jag fixa till mig lite så jag inte ser så nyvaken ut :p och traska bort till Hanna,

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0